Caloundra, Brisbane, Surfers Paradise, Byron Bay.. - Reisverslag uit Port Macquarie, Australië van Deborah Kruiver - WaarBenJij.nu Caloundra, Brisbane, Surfers Paradise, Byron Bay.. - Reisverslag uit Port Macquarie, Australië van Deborah Kruiver - WaarBenJij.nu

Caloundra, Brisbane, Surfers Paradise, Byron Bay..

Blijf op de hoogte en volg Deborah

09 December 2017 | Australië, Port Macquarie

Het is alweer een tijd geleden dat ik iets heb geschreven! Na het drukke plaatsje Noosa ging ik naar Caloundra, een vrij rustig plaatsje waar ook maar 1 hostel te vinden was. Het hostel viel erg tegen en was best duur. In Caloundra kreeg ik een vlieg les in een klein vliegtuigje, super gave ervaring! Erg mooi uitzicht op de bergen en het strand. Hierna ben ik nog in het vliegtuig museum geweest waar ik bijna de enige was.
Na Caloundra volgende de stad Brisbane, een drukke stad waar genoeg te doen is. Je kan een gratis tocht maken met de Ferry, musea bezoeken, naar de lagoon etc. Ik heb hier een wandeling gemaakt met twee oudere heren die van alles over de stad wisten te vertellen, wat erg leuk was. Brisbane is een vrij nieuwe stad met super veel bruggen om het andere stuk van Brisbane te kunnen bereiken.
De volgende dag ben ik met de bus naar Surfers Paradise gegaan, Miami in het klein word het ook wel genoemd. Ik had een top hostel en alles was dichtbij. Veel kon je hier niet doen, naar het strand gaan en goed uitgaan. Erg veel clubs, restaurants en entertainment in de avond.
Na drie nachtjes hier te zijn geweest ging ik verder naar Byron Bay, een echte surfers plek en een leuk stadje. Hier kon je ook goed uitgaan en naar het strand. Ik heb hier veel gewandeld, naar het lighthouse geweest om de zon te zien op komen. Ook ben ik naar het National park hier geweest, helaas niet veel dieren gezien.
Na drie dagen naar Coffs Harbour gegaan, hier heb ik paard gereden in het bos, super leuk. Ook het strand is hier prachtig (zoals overal)
Ik pak straks de bus richting Port Macquarie, een tussenstop voordat ik naar Sydney ga.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Port Macquarie

Deborah

Actief sinds 02 Nov. 2017
Verslag gelezen: 200
Totaal aantal bezoekers 3220

Voorgaande reizen:

02 November 2017 - 19 December 2017

Australië

Landen bezocht: