Airlie beach Australië - Reisverslag uit Airlie Beach, Australië van Deborah Kruiver - WaarBenJij.nu Airlie beach Australië - Reisverslag uit Airlie Beach, Australië van Deborah Kruiver - WaarBenJij.nu

Airlie beach Australië

Blijf op de hoogte en volg Deborah

10 November 2017 | Australië, Airlie Beach

De skydive van afgelopen maandag was super! Je hebt eigenlijk geen seconde om erover na te denken, voor je het weet hang je in de lucht!
Rond 15:00 uur de Greyhound bus gepakt richting Townsville waar ik rond 20:00 uur aan kwam. Daar vervolgens de ferry gepakt naar Magnetic Island en daar gelijk naar me hostel gegaan. Het was een Guest House dus iets luxer als een hostel, wat wel even lekker was.
De volgende dag (dinsdag) veel gelopen op het mooie eiland en op zoek gegaan naar een koala. Veel mooie stranden tegengekomen en aan het eind van de dag eindelijk een koala gevonden.
Winkels waren er weinig op dit eiland, dus dat ik rond 21:00uur nog iets te eten wilde halen, ging dat niet heel makkelijk. Gelukkig was er nog een restaurantje open.
De volgende dag weer terug naar Townsville waar ik de Greyhound bus weer gepakt heb naar het plaatsje Airlie Beach. Super leuk hostel de Magnums, het lijkt een beetje op Centerparcs met verschillende bungalows. Leuke winkeltjes en een mooi eiland, helaas is het weer slecht en dus is de boot trip naar de Whit Sundays geannuleerd. De boot trip is naar morgen verzet. (zaterdag) na de boot trip ga ik morgen avond rond 19:00uur weer de Greyhound bus pakken naar het plaatsje Hervey Bay, waar ik dinsdag naar Fraser Island zal gaan en daar een nacht ga slapen.