Australie Grear barrier reef - Reisverslag uit Mission Beach, Australië van Deborah Kruiver - WaarBenJij.nu Australie Grear barrier reef - Reisverslag uit Mission Beach, Australië van Deborah Kruiver - WaarBenJij.nu

Australie Grear barrier reef

Blijf op de hoogte en volg Deborah

05 November 2017 | Australië, Mission Beach

De great barrier reef was super! We zijn met een mooie boot naar een eiland gegaan en hebben daar gesnorkeld. Het was super mooi ! Ik heb wat filmpjes kunnen maken met mijn Gopro.
De terug weg met de boot hebben we nog een krokodil gespot.
Zaterdag ochtend ben ik met de Greyhound bus verder gaan reizen naar Mission beach, super mooi groot strand waar weinig mensen te vinden zijn. We hebben een festival bezocht en ongeveer 12km gelopen. Vandaag (zondag) ga ik rustig aan doen, het strand bezoeken en lekker chillen. Morgen ochtend 6:30 uur ga ik skydiven hier op het strand. Daarna pak ik in de middag de Greyhound bus om verder te reizen naar Townsville, vanaf daar pak ik de ferry naar Magnetic Island waar koala's zijn!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Mission Beach

Deborah

Actief sinds 02 Nov. 2017
Verslag gelezen: 131
Totaal aantal bezoekers 3246

Voorgaande reizen:

02 November 2017 - 19 December 2017

Australië

Landen bezocht: