Cairns (begin van mijn reis) - Reisverslag uit Cairns, Australië van Deborah Kruiver - WaarBenJij.nu Cairns (begin van mijn reis) - Reisverslag uit Cairns, Australië van Deborah Kruiver - WaarBenJij.nu

Cairns (begin van mijn reis)

Blijf op de hoogte en volg Deborah

31 Oktober 2017 | Australië, Cairns

Hi allemaal!
Het is alweer donderdag en ik bedenk me dat ik nog niks heb opgeschreven over mijn reis, terwijl ik al aardig wat gedaan heb!
Maandag ochtend aangekomen op Cairns, de jetlag viel mee en de hele dag wakker gebleven en de stad een beetje verkend. Bij de "lagoon" hier lekker gelegen en later opgefrist in het Hostel en wat eten gehaald. Woensdag met twee andere meiden, met een busje naar Kuranda geweest, daar een pittig stuk gelopen (super slim op slippers) in de jungle waar we eindigde bij een prachtige waterval.
Vandaag de Crocodile cruise gedaan, helaas maar 1 baby krokodil gezien, maar het was evengoed een mooie dag waar ik veel heb gezien. Onderweg super veel walibi' s gezien.
Erg wennen dat het hier zo super groot is en dus alles ver van elkaar vandaan.
Morgen ga ik de tour " great barrier reef" doen, ik ben benieuwd!