Noosa - Reisverslag uit Noosaville, Australië van Deborah Kruiver - WaarBenJij.nu Noosa - Reisverslag uit Noosaville, Australië van Deborah Kruiver - WaarBenJij.nu

Noosa

Blijf op de hoogte en volg Deborah

19 November 2017 | Australië, Noosaville

De trip met de jeeps op Fraser Island was erg leuk. Op het begin even wennen om in het zachte zand te rijden, maar dat ging al snel goed. We zijn naar verschillende riviertjes gereden waar we dan even gingen zwemmen. In een rivier een slang gezien, die ik heb gefilmd met mijn gopro. De slang had een zand kleur dus je zag hem niet zo goed. De groep waarmee we twee dagen de tour deedden was erg gemixt: gezinnen, oud, jong en mensen uit de hele wereld.
Woensdag avond terug gekomen bij mijn hostel in Hervey bay en de volgende dag de bus gepakt naar het volgende plaatsje Noosa.
Noosa is een best groot, mooi plaatsje met super grote mooie huizen. Vanaf mijn hostel naar het strand/centrum is het ongeveer 35 minuten lopen, dat is prima te doen. Noosa is erg populair onder de toeristen en voor surfers. Helaas heb ik nu twee dagen rotweer gehad maar zodra het mooi word wil ik met een kano lekker rond varen. Ik blijf hier ongeveer een week en ga dan weer verder !

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Noosaville

Deborah

Actief sinds 02 Nov. 2017
Verslag gelezen: 189
Totaal aantal bezoekers 3206

Voorgaande reizen:

02 November 2017 - 19 December 2017

Australië

Landen bezocht: